dinsdag 17 mei 2011

Promotop Nederland mache 2.

Zondag 15 mei vond de tweede manche van de promotop plaats in klimzaal Monté Cervino. Nadat ik de eerste manche had deelgenomen een paar weken geleden besloot ik om deze ook mee te doen. Ik had me op de vorige manche kunnen plaatsen voor de finale dus mocht ik deze manche rechtstreeks naar de halve finale gaan. 
De halve finale was een 7c/+. Het waren altijd korte boulders met een goede rustpas. De allerlaatste pas om naar de eindgreep te gaan was zeer hard waardoor ik viel. Door deze prestatie kon ik door gaan naar de finale. De finale zelf was een 25m lange 8a+/b hoorde ik achteraf. De route was vrij veel op lengte gebouwd en had een speciale stijl. Deze lag me blijkbaar niet zo goed want ik klom maar 3/5 van de route en was totaal verzuurd. Spijtig want een pas verder en je had een iets of wat rustpas. Hierdoor werd ik 6e in de einduitslag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten